Wdrożenie
Analiza istniejących procesów w przedsiębiorstwie
Analiza procesów zachodzących w firmie pozwala na wyciągnięcie wniosków na temat jej działania oraz potrzeb związanych z systemem informatycznym. Polega na dokładnym opisaniu działań związanych z ofertowaniem, realizacją zleceń i zarządzaniem kadrami.
Analiza potrzeb klienta i propozycje usprawnienia procesów
Na podstawie analizy procesów oraz przedstawionych potrzeb klienta dokonywana jest ich analiza co pozwala na zaproponowanie zestawu modułów i funkcji, które będą zastosowane w systemie.
Oferta
Po akceptacji propozycji systemu (wraz ze zmianami) przedstawiana jest szczegółowa oferta zawierająca:
- opis modułów oraz modyfikacji
- koszt wdrożenia systemu
- subskrypcję miesięczną
Prezentacja i testowanie przygotowanych zmian
Kolejnym elementem jest przygotowanie modyfikacji systemu (jeśli są wymagane) w ścisłej współpracy z klientem, ich prezentacja i testowanie.
Instalacja
Po zaakceptowaniu finalnej wersji systemu przeprowadzana jest instalacja zgodnie z ustaloną lokalizacją (chmura lub instalacja lokalna).
Szkolenie
Po zakończonej instalacji przeprowadzane jest szkolenie obejmujące wszystkie najważniejsze funkcje systemu.
Użytkowanie i utrzymanie systemu
Jeśli po zakończonym wdrożeniu pojawią się propozycje zmian lub rozbudowy to możliwa jest ich realizacja. Dodatkowo system jest wciąż rozwijany i wzbogacany o nowe funkcje, które będą automatycznie wdrażane w formie aktualizacji.