FAQ
By jak najlepiej dopasować system do potrzeb klienta przeprowadzana jest indywidualna analiza i wycena.
Do wyceny systemu niezbędne są poniższe informacje:
- profil działalności firmy
- wielkość firmy (ilość pracowników, ilość stanowisk produkcyjnych i nieprodukcyjnych)
- opis istniejących procesów w firmie
Na podstawie otrzymanych informacji dobieramy odpowiednie moduły i przygotowujemy indywidualną ofertę obejmującą:
- koszt wdrożenia systemu
- subskrypcję miesięczną
Istnieją dwa sposoby instalacji systemu:
Instalacja w chmurze - system dostępny jest przez Internet podobnie do zwykłej strony internetowej. W tym przypadku nie ma potrzeby posiadania serwera. Jest to zalecany sposób instalacji, który pozwoli na:
- Szybszą odpowiedź pomocy technicznej
- Ułatwioną aktualizację do nowszych wersji
- Większą stabilność i dostępność systemu
- Możliwość logowania z dowolnego miejsca
Instalacja lokalna - system działa w sieci lokalnej na dedykowanym serwerze, dostęp do Internetu nie jest potrzebny. W tej sytuacji należy jednak uwzględnić dodatkowe koszty utrzymania serwera oraz pomocy technicznej.
Tak
System został zaprojektowany w taki sposób, aby jego podstawowe funkcje odpowiadały potrzebom małych i średnich firm zajmujących się produkcją jednostkową, jednak jest również na tyle elastyczny, że istnieje możliwość dopasowania go do potrzeb klienta.
Wdrożenie opisane jest tutaj.
Do korzystania z systemu potrzebny jest komputer lub tablet z przeglądarką internetową. Dodatkowo system korzysta z czytników kodów kreskowych, RFID oraz danych biometrycznych w celu identyfikacji przewodników oraz pracowników. Konieczność stosowania czytników jest uzależniona od indywidualnych wymagań.