Skip to main content

FAQ

By jak najlepiej dopasować system do potrzeb klienta przeprowadzana jest indywidualna analiza i wycena.
Do wyceny systemu niezbędne są poniższe informacje:

  • profil działalności firmy
  • wielkość firmy (ilość pracowników, ilość stanowisk produkcyjnych i nieprodukcyjnych)
  • opis istniejących procesów w firmie

Na podstawie otrzymanych informacji dobieramy odpowiednie moduły i przygotowujemy indywidualną ofertę obejmującą:

  • koszt wdrożenia systemu
  • subskrypcję miesięczną

Istnieją dwa sposoby instalacji systemu:

Instalacja w chmurze - system dostępny jest przez Internet podobnie do zwykłej strony internetowej. W tym przypadku nie ma potrzeby posiadania serwera. Jest to zalecany sposób instalacji, który pozwoli na:

  • Szybszą odpowiedź pomocy technicznej
  • Ułatwioną aktualizację do nowszych wersji
  • Większą stabilność i dostępność systemu
  • Możliwość logowania z dowolnego miejsca

Instalacja lokalna - system działa w sieci lokalnej na dedykowanym serwerze, dostęp do Internetu nie jest potrzebny. W tej sytuacji należy jednak uwzględnić dodatkowe koszty utrzymania serwera oraz pomocy technicznej.

Tak
System został zaprojektowany w taki sposób, aby jego podstawowe funkcje odpowiadały potrzebom małych i średnich firm zajmujących się produkcją jednostkową, jednak jest również na tyle elastyczny, że istnieje możliwość dopasowania go do potrzeb klienta.

Wdrożenie opisane jest tutaj.

Do korzystania z systemu potrzebny jest komputer lub tablet z przeglądarką internetową. Dodatkowo system korzysta z czytników kodów kreskowych, RFID oraz danych biometrycznych w celu identyfikacji przewodników oraz pracowników. Konieczność stosowania czytników jest uzależniona od indywidualnych wymagań.